Product registreren

Bij ieder Itho Daalderop product treft u een garantiekaart aan. Met het serienummer dat op deze kaart staat kunt u de garantie online registreren. Vul hieronder het serienummer in van het product wat u wilt registreren. Heeft u de garantiekaart weggegooid? Op of in elk toestel vindt u een typeplaatje, waar eveneens het serienummer op vermeld staat. 

Standaard geven wij twee jaar all-in garantie op onze producten (all-in betekent arbeid, voorrijdkosten en onderdelen. raadpleeg ook onze garantievoorwaarden). 

Door te registreren verlengt u gratis de garantie op onderdelen. Als het product geschikt is voor garantieregistratie, kunt u in een volgend scherm uw gegevens invullen en ontvangt u een bevestiging van de garantie. Soms wordt u gevraagd nog extra zaken zoals de inkoopfactuur toe te zenden. Indien het product al geregistreerd is, ziet u tot wanneer het product garantie heeft.

Belangrijk: Er wordt ook gevraagd om de installateur te koppelen aan uw registratie. Staat uw installateur er niet tussen of heeft u hem zelf geïnstalleerd? Kies dan voor "Itho Daalderop" als installateur.

Komt u er niet uit, neemt u dan contact met ons op

Vul het serienummer in van het product of onderdeel dat u zoekt in het bovenstaande veld.

Helaas, wij hebben geen product gevonden met het door u opgegeven serienummer. Klik hier

[[product.product_type]]

  • Serienummer: [[product.serial_number]]
  • Artikelnummer: [[product.article_number]]
  • Producttype: [[product.product_type]]

Op deze reparatie/boiler zit 2 jaar garantie. Vanzelfsprekend blijft uw oorspronkelijke fabrieksgarantie op de totale kokend water set geldig.

Deze datum is verplicht.
Installateur: kies een Installateur uit de lijst.