Hoe werkt de App?
Op deze pagina helpen wij u op weg met het gebruik van de app. Door op de secties de klikken, krijgt u uitleg over verschillende functionaliteiten. Wilt u terug naar de pagina over de service app? Klik dan hier.
1. Service
- In het scherm Productdetails van het toestel: ga naar de sectie Service.
- In de sectie Service: selecteer Storingscodes. Het scherm Storingen wordt geopend, met daarin de Storingenlijst met een overzicht van alle storingen die zich in dit toestel kunnen voordoen.
- U kunt nu kiezen:
- Selecteer de gewenste storingscode voor meer informatie over de desbetreffende storing (aanvullende codes, beschrijving en hoe de storing kan worden opgelost).
- Typ de storingscode in het veld Zoeken voor een beschrijving van de desbetreffende storing. Alle informatie over de desbetreffende storing (aanvullende codes, beschrijving en oplossing van de storing) wordt weergegeven.
- Selecteer Back om terug te keren naar de pagina Productdetails.
- In het scherm Productdetails: ga naar de sectie Service.
- In de sectie Service: selecteer Serviceverzoek. Het scherm Aanvragen serviceverzoek wordt geopend. In het scherm wordt de lijst met alle eerder ingediende storingen en retouren van het product weergegeven.
- Selecteer het plusteken (+) rechtsonder in het scherm. De vervolgkeuzelijst Type verzoek wordt weergegeven.
- Klik rechts van de tekst Type verzoek op de pijl-omlaag. Het pop-up scherm Type verzoek wordt weergegeven.
- Selecteer Storing en vervolgens OK. Het aanvraagformulier wordt geopend.
- Typ de benodigde gegevens in het aanvraagformulier. OPMERKING: De velden met een sterretje zijn verplicht.
- Selecteer Verstuur onder aan de pagina.
- In het scherm Productdetails van het toestel: ga naar de sectie Service.
- In de sectie Service: selecteer Storingscodes. Het scherm Storingen wordt geopend, met daarin de Storingenlijst met een overzicht van alle storingen die zich in dit toestel kunnen voordoen.
- Selecteer de storing. Een beschrijving van de storing en mogelijke oplossingen worden weergegeven.
- In het scherm Productdetails: ga naar de sectie Service.
- In de sectie Service: selecteer Serviceonderdelen. Het scherm Serviceonderdelen wordt geopend.
- Selecteer het document Spare parts. Er wordt een overzicht van de serviceonderdelen inclusief artikelnummers weergegeven.
2. Verbinden met apparaat
- In het scherm Productdetails van de Service App: ga naar de sectie Service.
- Selecteer Verbinden met apparaat. Het scherm Verbinding maken wordt geopend.
- Selecteer de knop Maak verbinding onder aan het scherm en volg de instructies op het scherm.
- In het scherm Productdetails van de Service App: ga naar de sectie Service.
- Selecteer Verbinden met apparaat. Het scherm Verbinding maken wordt geopend.
- Controleer of de schuifknop Locatietoegang toegestaan is ingeschakeld. Dit geeft aan dat de Service App toegang heeft tot uw locatie.
- Druk op de WIFI-knop van het toestel. Het WIFI-toegangspunt van het toestel wordt ingeschakeld.
- Selecteer de knop Maak verbinding onder aan het scherm en volg de instructies op uw smartphone.
- In het scherm Productdetails van het toestel: ga naar de sectie Service.
- In de sectie Service: selecteer Verbinden met apparaat. Het scherm Verbinding maken wordt geopend.
- Volg de instructies op het scherm. Zie link: Verbinden met apparaat voor meer informatie.
- Als de Service App en het toestel zijn verbonden, wordt het scherm Access Point geopend.
- In het scherm Access Point: ga naar de sectie Verbinding en instellingen.
- Selecteer de gewenste wizard en volg de instructies op het scherm.
- In het scherm Productdetails van het toestel: ga naar de sectie Service.
- In de sectie Service: selecteer Verbinden met apparaat. Het scherm Verbinding maken wordt geopend.
- Volg de instructies op het scherm. Zie link: Verbinden met apparaat voor meer informatie.
- Als de Service App en het toestel zijn verbonden, wordt het scherm Access Point geopend.
- In het scherm Access Point: ga naar de sectie Verbinding en instellingen.
- Selecteer de gewenste optie en volg de instructies op het scherm.
3. Garantie
- In het scherm Productdetails van het toestel: selecteer Registreer product onder aan de pagina. Het scherm Registreer product wordt geopend.
- Voer de gegevens van het toestel in. OPMERKING: De velden met een sterretje zijn verplicht.
- Voeg een foto van het aankoopbewijs en de garantiekaart toe, indien aanwezig. Dit is vaak het geval bij oudere toestellen.
- Selecteer de knop Registreer onder aan het scherm. De melding Productregistratie wordt verwerkt verschijnt kort op het scherm.
- U ontvangt een e-mail met de gegevens van de toestelregistratie. LET OP: Uw klant ontvangt geen automatische bevestiging van de toestelregistratie. U kunt de gegevens desgewenst doorsturen.
De garantiegegevens van het toestel staan in de sectie Garantie van het scherm Productdetails.
- In het scherm Productdetails van het toestel: selecteer Registreer product onder aan de pagina. Het scherm Registreer product wordt geopend.
- In de sectie Service: selecteer Serviceverzoek. Het scherm Aanvragen serviceverzoek wordt geopend. In het scherm wordt de lijst met alle eerder ingediende storingen en retouren van het product weergegeven.
- Selecteer het plusteken (+) rechtsonder in het scherm. De vervolgkeuzelijst Type verzoek wordt weergegeven.
- Klik rechts van de tekst Type verzoek op de pijl-omlaag. Het pop-up scherm Type verzoek wordt weergegeven.
- Selecteer Retour en vervolgens OK. Het aanvraagformulier wordt geopend.
- Typ de benodigde gegevens in het aanvraagformulier. OPMERKING: De velden met een sterretje zijn verplicht.
- Selecteer Verstuur.
- Selecteer Verstuur onder aan de pagina.