Hoe werkt de App?

Op deze pagina helpen wij u op weg met het gebruik van de app. Door op de secties de klikken, krijgt u uitleg over verschillende functionaliteiten. Wilt u terug naar de pagina over de service app? Klik dan hier.

1. Service

  1. In het scherm Productdetails van het toestel: ga naar de sectie Service.
  2. In de sectie Service: selecteer Storingscodes. Het scherm Storingen wordt geopend, met daarin de Storingenlijst met een overzicht van alle storingen die zich in dit toestel kunnen voordoen.
  3. U kunt nu kiezen:
    1. Selecteer de gewenste storingscode voor meer informatie over de desbetreffende storing (aanvullende codes, beschrijving en hoe de storing kan worden opgelost).
    2. Typ de storingscode in het veld Zoeken voor een beschrijving van de desbetreffende storing. Alle informatie over de desbetreffende storing (aanvullende codes, beschrijving en oplossing van de storing) wordt weergegeven.
  4. Selecteer Back om terug te keren naar de pagina Productdetails.
  1. In het scherm Productdetails: ga naar de sectie Service.
  2. In de sectie Service: selecteer Serviceverzoek. Het scherm Aanvragen serviceverzoek wordt geopend. In het scherm wordt de lijst met alle eerder ingediende storingen en retouren van het product weergegeven.
  3. Selecteer het plusteken (+) rechtsonder in het scherm. De vervolgkeuzelijst Type verzoek wordt weergegeven.
  4. Klik rechts van de tekst Type verzoek op de pijl-omlaag. Het pop-up scherm Type verzoek wordt weergegeven.

    serviceapp_1

  5. Selecteer Storing en vervolgens OK. Het aanvraagformulier wordt geopend.
  6. Typ de benodigde gegevens in het aanvraagformulier. OPMERKING: De velden met een sterretje zijn verplicht.

    serviceapp_2

  7. Selecteer Verstuur onder aan de pagina.

    serviceapp_3

  1. In het scherm Productdetails van het toestel: ga naar de sectie Service.
  2. In de sectie Service: selecteer Storingscodes. Het scherm Storingen wordt geopend, met daarin de Storingenlijst met een overzicht van alle storingen die zich in dit toestel kunnen voordoen.
  3. Selecteer de storing. Een beschrijving van de storing en mogelijke oplossingen worden weergegeven.
  1. In het scherm Productdetails: ga naar de sectie Service.
  2. In de sectie Service: selecteer Serviceonderdelen. Het scherm Serviceonderdelen wordt geopend.
  3. Selecteer het document Spare parts. Er wordt een overzicht van de serviceonderdelen inclusief artikelnummers weergegeven.

2. Verbinden met apparaat

  1. In het scherm Productdetails van de Service App: ga naar de sectie Service.
  2. Selecteer Verbinden met apparaat. Het scherm Verbinding maken wordt geopend.
  3. Selecteer de knop Maak verbinding onder aan het scherm en volg de instructies op het scherm.
  1. In het scherm Productdetails van de Service App: ga naar de sectie Service.
  2. Selecteer Verbinden met apparaat. Het scherm Verbinding maken wordt geopend.
  3. Controleer of de schuifknop Locatietoegang toegestaan is ingeschakeld. Dit geeft aan dat de Service App toegang heeft tot uw locatie.

    serviceapp_4

  4. Druk op de WIFI-knop van het toestel. Het WIFI-toegangspunt van het toestel wordt ingeschakeld.
  5. Selecteer de knop Maak verbinding onder aan het scherm en volg de instructies op uw smartphone.
  1. In het scherm Productdetails van het toestel: ga naar de sectie Service.
  2. In de sectie Service: selecteer Verbinden met apparaat. Het scherm Verbinding maken wordt geopend.
  3. Volg de instructies op het scherm. Zie link: Verbinden met apparaat voor meer informatie.
  4. Als de Service App en het toestel zijn verbonden, wordt het scherm Access Point geopend.
  5. In het scherm Access Point: ga naar de sectie Verbinding en instellingen.
  6. Selecteer de gewenste wizard en volg de instructies op het scherm.
  1. In het scherm Productdetails van het toestel: ga naar de sectie Service.
  2. In de sectie Service: selecteer Verbinden met apparaat. Het scherm Verbinding maken wordt geopend.
  3. Volg de instructies op het scherm. Zie link: Verbinden met apparaat voor meer informatie.
  4. Als de Service App en het toestel zijn verbonden, wordt het scherm Access Point geopend.
  5. In het scherm Access Point: ga naar de sectie Verbinding en instellingen.
  6. Selecteer de gewenste optie en volg de instructies op het scherm.

3. Garantie

  1. In het scherm Productdetails van het toestel: selecteer Registreer product onder aan de pagina. Het scherm Registreer product wordt geopend.
  2. Voer de gegevens van het toestel in. OPMERKING: De velden met een sterretje zijn verplicht.
  3. Voeg een foto van het aankoopbewijs en de garantiekaart toe, indien aanwezig. Dit is vaak het geval bij oudere toestellen.
  4. Selecteer de knop Registreer onder aan het scherm. De melding Productregistratie wordt verwerkt verschijnt kort op het scherm.
  5. U ontvangt een e-mail met de gegevens van de toestelregistratie. LET OP: Uw klant ontvangt geen automatische bevestiging van de toestelregistratie. U kunt de gegevens desgewenst doorsturen.

De garantiegegevens van het toestel staan in de sectie Garantie van het scherm Productdetails.

serviceapp_5

  1. In het scherm Productdetails van het toestel: selecteer Registreer product onder aan de pagina. Het scherm Registreer product wordt geopend.
  2. In de sectie Service: selecteer Serviceverzoek. Het scherm Aanvragen serviceverzoek wordt geopend. In het scherm wordt de lijst met alle eerder ingediende storingen en retouren van het product weergegeven.
  3. Selecteer het plusteken (+) rechtsonder in het scherm. De vervolgkeuzelijst Type verzoek wordt weergegeven.
  4. Klik rechts van de tekst Type verzoek op de pijl-omlaag. Het pop-up scherm Type verzoek wordt weergegeven.

    serviceapp_6

  5. Selecteer Retour en vervolgens OK. Het aanvraagformulier wordt geopend.
  6. Typ de benodigde gegevens in het aanvraagformulier. OPMERKING: De velden met een sterretje zijn verplicht.
  7. Selecteer Verstuur.

    serviceapp_7

  8. Selecteer Verstuur onder aan de pagina.

    serviceapp_8