Storing product

De storingen aan een kokend water apparatuur worden verholpen door onze partner Service Control. U kunt uw storing melden via het contactformulier op hun website. Houd s.v.p. het serienummer van de kokend water boiler bij de hand als u contact opneemt.
U kunt uw vragen stellen via spider@ithodaalderop.nl.
Nee. In eerste instantie moet u contact opnemen met de installateur of de leverancier waar u het product heeft aangeschaft. Indien deze het probleem niet kan verhelpen zal deze onze afdeling Service inschakelen.
Wanneer de installateur ondersteuning wenst van Itho Daalderop, dient hij onze service helpdesk in te schakelen. Dit kan via (010) 427 85 00 of via het contactformulier op onze website. Zij beoordelen of er een servicemonteur van Itho Daalderop ingezet moet worden.
Een installateur in uw regio vindt u in onze dealerlocator. Is er in uw regio geen installateur die service verleent, neem dan contact met ons op via het contactformulier op onze website.