Leveringspauze Vincent

Kwaliteit en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel en we hebben helaas geconstateerd dat wij dit bij Vincent warmtepompen onvoldoende kunnen waarmaken. Om deze reden zullen wij tot nader order een leveringspauze voor Vincent inlassen. Er zijn meer storingen dan wij wenselijk achten, die met name software- en inverter-gerelateerd zijn. 

Naast druk op uw serviceorganisatie leveren deze storingen ook voor onze eigen serviceorganisatie extra werkdruk op, en zorgt het bij consumenten voor gebruiksongemak en comfortverlies.

De ingelaste leveringspauze dient om het toestel te kunnen doorontwikkelen zodat het toestel weer aan onze kwaliteitseisen gaat voldoen. Deze doorontwikkeling en (veld)testen gaan, zoals u zult begrijpen, veel tijd in beslag nemen en daarom is op dit moment niet te zeggen wanneer wij weer kunnen gaan leveren.  

Reeds geïnstalleerde Vincent toestellen hoeven niet teruggehaald te worden. Storingen aan Vincents kunnen via de reguliere weg gemeld worden bij onze serviceorganisatie. Mocht het toestel in storing gaan, dan kan het toestel tijdelijk in een alternatief verwarmingsbedrijf gezet worden om een acute koudeklacht tijdelijk op te lossen, zie hiervoor onze instructie.

Wij verzoeken u per 1-1-2024 tot nader order geen Vincent warmtepompen meer aan te bieden of te leveren.

Vriend van Vincent programma
Het Vriend van Vincent programma is voorlopig stopgezet. Het is niet meer mogelijk om promotiematerialen aan te vragen of gebruik te maken van andere voordelen uit het programma. Uiteraard zullen de door jou reeds geïnstalleerde warmtepompen geregistreerd blijven.  

We betreuren dat we deze stap moeten nemen, maar vinden dat dit de juiste keuze is. Uiteraard zullen wij ons inspannen om voor u, uw klant en/of de eindgebruikers een zoveel mogelijk passende oplossing te vinden. Onze excuses voor het ongemak dat u mogelijk hierdoor zult ervaren.

Meer informatie

We gaan onze uiterste best doen om samen met u een passende oplossing te vinden.

Zakelijke relaties

Voor uitgebrachte adviezen/bestekken, lopende of komende orders/projecten, verzoeken wij u om contact op te nemen met uw accountmanager.

Storingen aan Vincents kunnen via de reguliere weg gemeld worden bij onze service-afdeling. Vincent kan door u in noodbedrijf gezet worden om een acute koudeklacht tijdelijk op te lossen, zie hiervoor onze instructie.

Consumenten

Een storing aan uw Vincent warmtepomp kunt u melden aan uw installateur. Vincent kan door de installateur of door uzelf in noodbedrijf gezet worden om een acute koudeklacht tijdelijk op te lossen, zie hiervoor onze instructie.

Zou u binnenkort een Vincent geïnstalleerd krijgen, voor woningeigenaren bel installateur, huurder bel uw verhuurder.

Als u wilt weten of u aanspraak kunt maken op compensatie als uw Vincent langdurig in storing staat, klik hier.

Voor andere vragen, neem contact op via dit antwoordformulier.

Antwoordformulier consumenten

Onderwerp vraag

Onderwerp vraag


* Verplichte velden