CAS Connect, de 1e dakventilator ‘connected to the Cloud’

Met CAS Connect introduceert Itho Daalderop de eerste dakventilator die letterlijk en figuurlijk ‘in the Cloud’ staat. Het programma dakventilatoren wordt per 1 juli uitgebreid met een Connect-versie voor de CAS 3.1 en CAS 3.2. Dit geldt zowel voor de 230V- als 400V-versie. Met deze Connect-versie kan het inregelen van de dakventilatoren voortaan eenvoudig door één persoon worden gedaan. Het inregelen gaat via de Itho Daalderop Service App. Dit scheelt veel tijd, zeker op projecten waar meerdere dakventilatoren tegelijk worden vervangen. De Connect-versie betreft een TOC-versie. Dit betekent dat de vier modellen die op de markt komen, naast Connect (C) ook Tijd- en Onderdruk (TO) gestuurd zijn. De CAS 3.1 TOC en CAS 3.2 TOC hebben dezelfde voordelen als de Tijd- en Onderdrukversie (TO). Ook deze vier nieuwe modellen zijn compact, licht van gewicht, snel geïnstalleerd, betrouwbaar en onderhoudsvriendelijk. Met de Connect-versie is echter nog veel meer mogelijk, met zowel voordelen voor de installateur als ook voor de woningcorporatie.


CAS 3.1 TOC

CAS 3.1 TOC
  • Door één persoon in te regelen via de Service App
  • Inregelen settings via de Service App
  • Storingsmeldingen via de mail
  • Compacte unit
  • Snelle installatie
  • Onderhoudsvriendelijk

CAS 3.2 TOC

CAS 3.2 TOC
  • Door één persoon in te regelen via de Service App
  • Inregelen settings via de Service App
  • Storingsmeldingen via de mail
  • Compacte unit
  • Snelle installatie
  • Onderhoudsvriendelijk


Slechts met één persoon inregelen

Een groot voordeel is het eenvoudig inregelen door één persoon, met behulp van de Itho Daalderop Service App. Dit in plaats van de gebruikelijk twee personen, waarbij bij het inregelen de ene persoon op het dak staat en de ander in de woning aanwezig is. Met de Connect-versie kan de installateur het inregelen van het ventilatiesysteem zelfstandig in de woning afronden, met behulp van een aantal eenvoudige stappen in de Installatie Wizard.

Projectvoorbereiding

Bij projecten met dakventilatoren kan op kantoor het project alvast worden voorbereid. Dit gebeurt in het beheerdersportaal, die te bereiken is via de zakelijke inlog op de website van Itho Daalderop. De Exceldata van het project met adresgegevens kan hier centraal worden ingelezen. In de Service App kan de installateur die het project in bedrijf stelt vervolgens het project inclusief alle huisnummers of schachtnummers terugvinden. Hierdoor kan op het project nog sneller ingeregeld worden.

Na installatie

Tijdens het inregelen worden de settings bepaald, bijvoorbeeld de laagstand, hoogstand en het gewenste klokprogramma. Deze settings zijn indien gewenst na afloop nog aan te passen. Deze handelingen kunnen eenvoudig op afstand worden gedaan; u hoeft dus niet per sé op het project zelf aanwezig te zijn. Tevens zijn geautomatiseerde garantieregistratie mogelijk gemaakt.

Storingsmeldingen via e-mail

Mocht er een storingsmelding optreden bij één van de dakventilatoren, dan ontvangt de onderhoudspartij hiervan automatisch een emailmelding. De datacommunicatie omtrent de storingen verloopt via een interne SIM-kaart op de printplaat. Hierin wordt altijd het type storing gemeld, zoals ‘motordefect’ of ‘onderdruk wordt al een tijd niet gehaald’. De melding geeft bovendien precies aan welke dakventilator het betreft, waardoor de storing snel verholpen kan worden. De Itho Daalderop Service App is te downloaden in de Google Play of Apple Store.


Neem contact op

Wilt u een (online) afspraak met onze accountmanager in uw regio om meer te weten te komen over onze oplossingen op het gebied van dakventilatie? Vul hieronder uw gegevens in er wordt contact met u opgenomen.


* Verplichte velden